Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

3d τούρτα κουκουβάγια

 Το Σάββατο μου ξεκίνησε πολύ γλυκά με μια μικρή κουκουβάγια στην κουζίνα μου.
Ο μικρός Μιχάλης έκλεισε τα 2 του χρόνια λίγο πριν την πεταλουδένια βάπτιση της αδερφούλας του.
Διώροφη και τελείως αντίθετη εσωτερικά.Παντεσπάνια βανίλια με Disaronno,κρέμα φυσικής βανίλιας,
lemon curd και μαρμελάδα φραμπουάζ αλλά και mud cake με γλάσο σοκολάτας,κρέμα πραλίνα/σοκολάτα γάλακτος και σιρόπι καραμέλα,φυσικά με χειροποίητη ζαχαρόπαστα φυσική βανίλια.Για να καλύπτει τις γευστικές προτιμήσεις όλων των καλεσμένων!
Χρόνια Πολλά μικρούλη!Woot woot!



Owl cake

Little owl

Little toes
The Wise Owl


14 σχόλια

  1. εργο τεχνης ειναι,οχι τουρτα!!!!ελα να δεις και απο εμενα την πρωτη μου προσπαθεια με την τπυρτα που εκανα στην μικρη μου.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω λόγια! Πολύ θα ήθελα να δω πώς φτιάχνεται από κοντά! Και φυσικά να τη δοκιμάσω αμέσως μετά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω αδυναμία στις κουκουβάγιες...υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© Mary's lab
Maira Gall