Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Μια Πέππα και 40 παπάκια

Ένα κενό πριν από τις βαφτίσεις του Ιουνίου γεμίζει με νέες δοκιμές :)
Καιρό είχα να κάνω μια τούρτα,και αφορμή στάθηκαν τα γενέθλια μιας
κουκλίτσας που έκλεισε τα 2 της χρόνια!Και μιας και η μικρή λατρεύει την
Πέππα,η Πέππα έγινε τούρτα και έστησε πικ νικ!
Το πικ νικ της μικρής Πέππα
Η Μαργαρίτα κλείνει τα δύο και η Πέππα το γουρουνάκι το γιορτάζει με πικ νικ!
Παντεσπάνι βανίλια με ελαφρύ σιρόπι,κρέμα φράουλα με κομμάτια φρέσκιας φράουλας,καρδιά lemon curd και ζαχαρόπαστα βανίλια.
Όλα τα διακοσμητικά είναι χειροποίητα και εντελώς βρώσιμα

 Και φυσικά δεν ξεχνάμε τα παπάκια που δεν ετοιμάστηκαν για την ποταμιά αλλά για την βάφτιση ενός μικρούλη που βρίσκετε στα σκαριά,και θα ταξιδέψουν μαζί με τα προσκλητήρια.

Μπισκότα παπάκι λεμόνι,βανίλια,πορτοκάλι

18 σχόλια

  1. τέλεια η τούρτα!!!!!!!!!!!!!! Σε όλα τα παιδάκια νομίζω αρέσει η Πέππα!! Τα δικά μου πάντως είναι ξετρελαμένα!!
    Έρχομαι από το πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ομορφα!!! κι εγώ απο το πάρτι!!
    και ps.. το ξέρεις οτι έχεις λεκτική αναγνώριση.. Είναι πολύ μπελαλίδικο να αφήνεις σχολιο έτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, κι εγώ έρχομαι από το πάρτυ :) Η τούρτα είναι παραμυθένια όπως ταιριάζει σε μια μικρή δεσποινίδα...την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Την υπέροχη τούρτα είναι αυτή Μαίρη!!!! Σίγουρα η μικρή θα ξετρελάθηκε. Την καλημέρα μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eνταξη.....ευτυχώς που κοιμούνται οι μικρες γιατι θα ειχαμε μεγάλο θέμα!!! Στο σπίτι μας ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ την Πέππα και όλη την φαμίλια της!
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!
    Απο το παρτυ έρχομαι κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα οφθαλμόλουτρο λοιπόν μόνο η μαμά!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλή δουλειά! Όμορφα ζωντανά χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παραμυθενια η τουρτα που εφτιαξες.... υπεροχα τα χρωματα...

    απο το παρτυ της Μαρθας ερχομαι http://mommasdailylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχα! και τα μπισκοτακια τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καταπληκτικά! η τούρτα ειναι υπέροχη! απορω πως τα καταφερνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eυχαριστώ κορίτσια για τα υπέροχα λόγια σας!!Και καλώς ήρθατε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη τούρτα! Μπράβο σου! είμαι σίγουρη ότι η Μαργαρίτα ξετρελάθηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Νίκη μου!Η αλήθεια είναι πως ακούσαμε τα καλύτερα :)

      Διαγραφή

© Mary's lab
Maira Gall